دسته‌بندی نشده

جدیدترین خودروهای لوکس و مدرن را در پرشین پارس ببینید

جدیدترین خودروهای لوکس و مدرن را در پرشین پارس ببینید
نویسنده parastoo rabiei

جدیدترین خودروهای لوکس و مدرن را در پرشین پارس ببینید

امروزه با پیشرفت تکنولوژی تنوع در طراحی خودروها افزایش یافته و طرفداران خودروهای لوکس و مدرن همواره رو به رشد است.و به همین جهت صنعت فروش اینگونه خودروها در ایران گشترش یافته و شرکت های متعددی در این راستا فعالیت می کنند.پرشین پارس یکی از معروفترین شرکتهای فروش خودرو در ایران است که خدمات قابل توجهی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

جدیدترین خودروهای لوکس و مدرن را در پرشین پارس ببینید

جدیدترین خودروهای لوکس و مدرن را در پرشین پارس ببینید

پرشین پارس یکی از بهترین ،بزرگترین و معتبرترین شرکت های فروش انواع خودرو می باشد.این شرکت ارائه دهنده بالاترین میزان کیفیت در محصولات وارداتی خود است و تا الان دارای بالاترین درصد رضایتمندی مشتریان در بین رقبا می باشد. پرشین پارس به عنوان بزرگترین شبکه فروش خودرو در پایتخت و به زودی در سراسر کشور درجهت تامین نیاز متقاضیان خرید خودرو از تمامی واردکنندگان، نمایندگان و تولید کنندگان درجهت تسریع در فروش محصولات خود دعوت به همکاری نموده تا کالاهای خود را در سبد فروش اولین فروشگاه زنجیره ای خودرو قرار دهند.

از مهم ترین ویژگی های پرشین پارس، خط مشی شرکت پرشین پارس در راستای ارائه بهترین خدمات به مشتریان و عرضه محصولات با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت است که به همین دلایل خرید از این مجموعه مورد استقبال بسیاری از شهروندان قرار گرفته است.پرشین پارس آمار بالایی در زمینه فروش انواع خودروها دارد و همواره سعی بر این داشته تا نظر مشتریان خود را جلب نماید.

خط مشی شرکت پرشین پارس در راستای ارائه بهترین خدمات به مشتریان

شرکت آرمان پرشین پارس در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو با در اختیار داشتن نیروهای کارآمد و متخصص در نظر دارد از طریق بهبود مستمر فرآیندها و برآورده ساختن نیازهای مشتریان، در جهت جلب رضایت ایشان عمل نموده و همچنان در زمره بزرگترین و معتبرترین شرکت های بازرگانی تامین خودرو قرار گیرد.

جدیدترین خودروهای لوکس و مدرن را در پرشین پارس ببینید

جدیدترین خودروهای لوکس و مدرن را در پرشین پارس ببینید

این شرکت در راستای تحقق آرمان، رسالت و ماموریت سازمانی خویش، جهت گیری اصلی خود را بر پایه و بنیان های محوری زیر استوار و تنظیم نموده است:

1- ایجاد محیطی مشتری محور با تخصیص منابع لازم در جهت دریافت بازخوردهای مشتریان و افزایش رضایت و کاهش شکایات مشتریان

2- توسعه ارائه خدمات فروش و کسب سهم بیشتری از بازار از طریق گشترش شبکه توزیع در کشور

3- ارتقاء دانش و آگاهی پرسنل در مدیریت ارتباط با مشتریان و پاشخگویی به آنها با آموزش های مستمر

6- ترویج فرهنگ خودباوری و برقرای ارتباطات مناسب درون سازمانی

این شرکت با در اختیار گرفتن نیروهای کارآمد و متخصص، متمرکز نمودن واحدهای سازمانی، به کارگیری آخرین تکنولوژی ها و دریافت استاندارد های روز دنیا و بهره گیری از مشاورین برتر داخلی و خارجی در جهت پیشبرد اهداف متعالی شرکت “از جمله افزایش رضایتمندی مشتری” گام های بلندی برداشته است.

 

About the author

parastoo rabiei

Leave a Comment